Witam Cię Czytelniku

Zapraszam Cię do mojego świata....

poniedziałek, 12 lipca 2010

powiedziałeś,że sobie nie poradzę.. jak bardzo się pomyliłeś.

Pamiętasz,co powiedziałes mi jak Ci powiedziałam,że nie jestesmy razem? Że Ten Chłopak ,z którym jestem chce mnie wykorzystać...zabawić się mną jak rzeczą.. Jak bardzo się pomyliłes...Nie wiem...szkoda,ze nie widzisz mnie teraz... Jestem szczęsliwa...Ta dziewczyna,którą byłam kiedys już dawno umarła.. i może w to nie wierzysz,ale jest JEJ dobrze. Jest z Chłopakiem,który Ją kocha... Dla Którego jest gotowa skoczyć w ogień,a Ty pewnie jakbym się ,,paliła'' stałbys obojętnie i patrzył. No własnie... Wiesz co? Życzę Ci takiego cierpnienia jakie Ty mi zadawałes prze cały rok... Życzę Ci,by wszyscy się od Ciebie odrwócili... Bys musiał sam ze sobą walczyć... i oby starczyło Ci sił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz