Witam Cię Czytelniku

Zapraszam Cię do mojego świata....

niedziela, 6 czerwca 2010

a więc....

zmieniłam się.Już nie jestem tą dziewczynką,sprzed kilku lat. Jestem mocniejsza. Nie czuję się już zamkniętą w sobie ,,cichą myszką.'' nie uciekam,ale stawiam czoła nowym wyzwaniom. Każdego dnia odkrywam cos nowego w sobie. Odkrywam to czego nigdy dotąd nie odkrywałam-miłosc,wiarę, nadzieję. Odkrywam to,że chcę pomagać innym. Chcę niesć radosć tam gdzie jej nie ma. Mimo,że pojawiają się czasem złe dni i wątpliwosci to szybko staram się je zabijać czyms innym. To nie jest łatwe,ale wiem,że mi się uda. Wierzę w siebie. Mam Przyjaciół,którzy we mnie wierzą. Nie jestem sama. Mam Chłopaka ,który pomaga mi przechodzić najcięższe drogi, króry jest ze mną. Który mnie wspiera... Jestem Mu wdzięczna. Bez Niego nie byłoby tak samo. moje życie nie jest takie same juz. Dostrzegłam w sobie tyle dobrego. Odkryłam w sobie serce... To dobre serce. I wiem,że każdy z nas je posiada.

1 komentarz:

  1. I we mnie nastąpiło ostatnio wiele zmian - na plus. Obie tyle przeszłyśmy. Myślę, że warto było;)
    Natalia Katarzyna

    OdpowiedzUsuń